The End sau despre tine

by ritterwulf

intr-o toamna, cind cerul va fi inecat in lumea norilor, cind norii vor plinge abundent si soarele va dormi, cind in camera mea va mirosi a flori ofilite, eu voi scrie.

o sa scriu o carte despre noi.

despre tine, despre toate detaliile tale marunte si pe cit de banale atit de absurde.
o sa descriu fiecare secunda traita cu tine, linga tine, prin tine. o sa scriu despre cit m-ai inaltat la ceruri prin dezmierdarile tale care, la inceput nici nu le puteam suferi macar. o sa scriu cit de efemere erau momentele cind eram linga tine, sa stie toti cit de fericita eram cind glasul ti-l auziam. o sa spun tuturor toate promisiunile tale, care eventual, vor ramine goale si neindeplinite.
o sa spun tuturor care e ceaiul tau preferat si cite linguri desarte de zahar vrei in el. o sa scriu despre cit de fericit erai cind nu negam cuvintele tale, care de fapt nu erau adevarate. le voi spune despre toate viciile tale, pe care le uram la oricare alt baiat, numai nu la tine; ti le-am acceptat. o sa le spun cit de independent erai si cit de staruitor imi povesteai trecutul; ti l-am acceptat.

o sa povestesc despre familia noastra care trebuia sa fie, despre citi copii trebuia sa avem, citi ani trebuiau sa aiba  si pina cum trebuia sa-i cheame. cine trebuia sa-ti fie copia si cine crezi tu ca trebuia sa fie copia mea.
o sa scriu despre toti fluturii mei din stomac, despre dansurile lor care-mi afectau tot corpul.
voi descrie zimbetul tau, vai, care-mi transforma magical picioarele in 2 firisoare de ata.
o sa scriu despre cum imi elogiai prenumele si despre starea ta de euforie cind auzit-ai ce titlu primisem. o sa mai scriu despre cum spuneai tu ca ai sa ma furi intr-o zi, mi-ai spus sa astept ca vei veni intr-o zi cu ploaia. o sa scriu despre noptile petrecute in 2, o sa accentuez si luna, fiind ca stii tu de ce. o sa mai scriu despre gindurile tale despre viitor. o sa scriu accentuat toate mesajele de noapte buna pe care le primeam si care imi desenau zimbetul pe urmatoarele citeva zile, o sa scriu toate diminutivele adresate mie, toate rugamintile, dorintele, cuvintele, visele si punctele. o sa descriu noptile in care ma certai, cum ma certai, despre ce ma certai si cum la sfirsit spuneai ca ai sa ma bati daca mai fac asa.
o sa scriu despre cum tu ma faceai fericita, cea mai fericita si despre cum tu ai plecat.

o sa scriu, iar tu n-ai sa stii.

o sa scriu si foc o sa-i dau.

 

never-weaken-end-title-still